ریمپ ام وی ام 315 شامل بهبود رفع ایراد و ارتقا در موارد زیر می باشد
افزایش محسوس شتاب در شتاب گیری اولیه و ثانویه با برنامه نویسی سطح بالا
افزایش قدرت و گشتاور
کاهش و رفع کامل کپ که در دورهای پایین بسیار آزار دهنده است
کاهش دمای پیشرانه و رفع تلورانس زیاد در شروع به کار فن دور کند و دور تند
کاهش تاثیر کولر گیری بر افت توان و قدرت پیشرانه با ریمپ MVM315
تطابق دادن با بنزین و سوخت مصرفی در ایران برای بالا رفتن عمر مفید کاتالیست با ریمپ ام وی ام 315
بهبود حداکثری در عملکرد لامبدا
رفع ایراد سوختن پیاپی سنسور اکسیژن,خارج کردن سنسور اکسیژن دوم از چرخه کاری ,کم کردن حساسیت سنسور اکسیژن برای رفع مشکل کاتالیست
افزایش کاتاف در حد استاندارد برای بهره گیری از حداکثر گشتاور
افزودن آپشن HARD CUT-OFF و SOFT CUT-OFF(کاتاف رگباری)
ایرادات ام وی ام 315 : هر چند طراحی این خودرو زیبا و جوان پسند است . متاسفانه کیفیت قطعات داخل کابین پایین می باشد .
افت شدید قیمت و بازار دست دوم ضعیف این خودرو از نکات منفی این خودرو محسوب می شود .
م وی ام ۳۱۵ به نسبت ابعاد بدنه و سگمنتی که در آن قرار دارد، با ۱۲۱۰ کیلوگرم وزن، خودرویی سنگین محسوب میشود. به این موضوع موتور نسبتاً ضعیف و تنبل آن را اضافه کنید و خودرویی در اختیار خواهید داشت که از نظر شتاب گیری و کشش در سربالاییها، خیلی عملکرد خوبی از خود نشان نمیدهد. اگر ۲۰۶ تیپ ۵ را به عنوان یکی از رقبای مستقیم ام وی ام ۳۱۵ در نظر بگیریم، در این بخش، ۲۰۶ با داشتن یک موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ ۱.۶ لیتری با ۱۱۰ اسب بخار نیرو و ۱۴۷ نیوتن متر گشتاور و در عین حال، ۱۶۰ کیلوگرم وزن کمتر در مقایسه با ام وی ام ۳۱۵، خودروی بسیار قویتری است.
یکی از مواردی که اگر حتی یک بار هم داخل کابین ام وی ام ۳۱۵ نشسته باشید حتماً متوجه شدهاید، سر و صدای زیاد داخل کابین است که گاهی اوقات میتواند بسیار آزار دهنده باشد. بسیاری از مالکان این خودرو از این شکایت دارند که با بالا رفتن کارکرد خودرو داشبورد و دربها به اصطلاح به صدا می افتند. در سرعتهای بالا و در اتوبان، صدای باد بسیار داخل کابین میپیچد و از طرفی، نفوذ صدای موتور به داخل کابین ام وی ام ۳۱۵ بسیار زیاد میباشد. در کل، از خودرویی در این رده قیمتی انتظار کابین بسیار بهتری میرود که متاسفانه، این خودرو در این بخش شما را نا امید خواهد کرد.