کوییک

ریمپ کوییک در اتوتیونینگ رایان می تواند موارد زیر را ارتقا, بهبود , یا رفع اشکال نمایید.

افزایش و بهبود شتاب گیری با برنامه نویسی سطح بالا 

افزایش قدرت و گشتاور و کشش 

کاهش دمای پیشرانه و رفع تلورانس زیاد بین به کار افتادن فن دور کند و دور تند

کاهش افت توان بر اثر کولر گیری

تطابق دادن کامل کوییک  با بنزین موجود در ایران برای جلوگیری از ناک و احتراق ناقص با ریمپ کوییک

بهبود کارایی لامبدا سنسور

رفع ایراد خرابی پیاپی سنسور اکسیژن,روشن شدن چراغ چک,خارج کردن سنسور اکسیژن دوم از چرخه کاری موتور

کم کردن حساسیت سنسور اکسیژن 

رفع مشکل روشن شدن چراغ چک بر اثر خرابی کاتالیست با ریمپ کوییک

بالا بردن کاتاف در حد استاندارد جهت استفاده از گشتاور تولید شده توسط پیشرانه

تغییر کاتاف به SOFT CUT-OFF وHARD CUT-OFF(ایجاد کاتاف رگباری)

لانچ کنترل اختصاصی برای ایسیو ایزی یو
​​​​​​​
پاپ اند بنگ اختصاصی و کاملا نرم افزاری بدون افت توان
 

کوییک S به پیشرانه ۱.۵ لیتری ۸ سوپاپ یورو ۵ مجهز است که ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می کند.

جعبه دنده ۵ سرعته دستی توان این پیشرانه را به چرخ های جلوی کوییک اس می رساند. دو کیسه هوا، جلو آمپر

جدید، نمایشگر تعویض دنده، شیشه ها و آینه های برقی، تهویه الکتریکی دستی، چراغ روشنایی روز و… از جمله

امکانات سایپا "کوئیک S " است.

ایسیو نصب شده بر روی کوییک ایزی یو می باشد . این ایسیو با جداول خاص و کاملا متفاوت می باشد . اما با

​​​​​​​ تجزیه و تحلیل درست نتایج بسیار خوبی بعد از ریمپ حاصل می گردد .​​​​​​​

ریمپ کوییک و کوییک S

در مورد کوییک بیشتر بدانیم
ریمپ چیست؟
ناک موتور چیست؟