ریموت پژو 206 | کد دهی | تعریف کلید | تبدیل ریموت معمولی به تاشو | اتوتیونینگ رایان مرکز کد دهی و تعریف کلید در تبریز

ریموت 206 فرانسه

ریموت 206 فرانسه

در 206 فرانسه اکسس کد یا کد سویئچ در ایسیو و بی اس ای ذخیره می شود . از دلایل پریدن کد می توان به کم بودن شارژ باتری،برداشتم سر باتری اشاره نمود .اتوتیونینگ رایان با دستگاههای پیشرفته بدون باز کردن هیچ قطعه ای از خودرو و از طریق کابل اوبیدی می تواند اکسس کد 206 فرانسه را استخراج نمایید . 

در 206 فرانسه اگر کلید در بی اس ای تعریف نشده باشد . ریموت عمل نخواهد کرد .

 

ریموت های تاشو

ریموت تا شو 206 فرانسه

 امروزه همانگونه که صنعت خودرو سازی هر روز در حال پیشرفت است ، ریموتهای خودرو نیز در حال تغییر و به روز شدن می باشند . ریموتهای تاشو علاوه بر زیبایی دارای قابلیت تعریف شدن مجدد بر روی خودروهای دیگر را دارا می باشند . ریموتهای اصلی فقط یک بار قابلیت تعریف در خودرو را دارند،و فقط بر روی یک خودرو تعریف می شوند،اما ریموتهای تاشو جدید این ویژگی را دارند که اگر خودرو را فروختید، و خودروی دیگری خریداری کردید با مراجعه به ما ریموت را در خودروی جدید استفاده کنید.

اتوتیونینگ رایان عرضه کننده ریموت اصلی ، ریموت تا شو و قاب ریموت تاشو در تبریز در خدمت همشهریان می باشد.

 

ریموت 206 ایرانی

از سال 1391 206 های ایرانیزه با ایسیو زیمنس وارد بازار شدند .و تفاوت عمده آنها با 206 فرانسه در سیستم مالتی پلکس می باشد. کد سوئیچ در ایسیو و ای سی یو سیو می شود .

اتوتیونینگ رایان با تجهیزات پیشرفته می تواند اکسس کد را از ایسیو استخراج و بدون نیاز به استعلام کد از ایران خودرو اقدام به تعریف و کدهی نمایید.

206 با ایسیو ssat: این ایسیو از خانواده ایسیو زیمنس می باشد . ولی از ایسیو زیمنس به لحاظ کیفیت در درجه پایینی قرار دارد .اتوتیونینگ رایان توانایی استخراج اکسس کد و کد دهی این ایسیو را دارا می باشد.

ایسیو غرب استیل یا MAW:این ایسیو از سال 1395بر روی 206 نصب گردید. این ایسیو قابلیت استخراج کد را ندارد، اکسس کد در کارتی به مشتری توسط ایران خودرو داده می شود ،در صورت نبود این کارت ما به راحتی اکسس کد را برایتان استعلام می کنیم.

ایسیو EASY U:این ایسیو در سالهای بعد از 1396 روی 206 نصب گردید . برای ساخت ریموت  یا کلید بایستی اکسس کد توسط خود مشتری یا توسط ما از ایران خودرو استعلام گردد.

ایسیو ME17:این ایسیو برای تعریف کلید اکسس کد توسط مشتری یا به واسطه ما از ایران خودرو استعلام گردد.

جست و جو

تماس با ما

با ما تماس بگیرید و از مشاورین ما کمک بگیرید.
09143025097
همه روزه از ساعت 9.30 الی 20

ما را دنبال کنید