رفع ایراد روشن شدن چراغ چک و سه کار کردن دنا و دنا پلاس در استارت سرد با ریمپ ایسیو

رفع ایراد روشن شدن چراغ چک و سه کار کردن دنا و دنا پلاس در استارت سرد با ریمپ ایسیو
یکی از ایرادات شایع در خودروی دنا و دنا پلاس که اکثرا در حالت سرد بودن خودرو و صبح ها اتفاق می افتد، روشن شدن چراغ چک و سه کار کردن خودرو می باشد.
ادامه مطلب

رفع مشکل COLD START 206 J34|رفع مشکل بد روشن شدن و خاموش کردن 206 تیپ 2 با ایسیو جی 34 صد در صد تضمینی

رفع مشکل COLD START 206 J34|رفع مشکل بد روشن شدن و خاموش کردن 206 تیپ 2 با ایسیو جی 34 صد در صد تضمینی
این نوع 206 از سال 1386 تا سال 1391 تولید گشته است و مشخصه بارز آن استفاده از دریچه و پدال گاز برقی می باشد و ایسیو بکار رفته در آن والئو جی 34 می باشد.
ادامه مطلب

ریمپ رانا | تاثیر ریمپ ایسیو بر عملکرد رانا | REMAP RUNAA | TU5

ریمپ رانا | تاثیر ریمپ ایسیو بر عملکرد رانا | REMAP RUNAA | TU5
ریمپ رانا شامل بهبود رفع ایراد و ارتقا در موارد زیر می باشد افزایش  محسوس شتاب در شتاب گیری اولیه و ثانویه با برنامه نویسی سطح بالا افزایش قدرت و گشتاور  کاهش و رفع کامل کپ دریچه گاز برقی که در دورهای پایین بسیار آزار دهنده است  کاهش دمای پیشرانه و رفع تلورانس زیاد در شروع به کار فن دور کند و دور تند کاهش تاثیر کولر گیری بر افت توان و قدرت پیشرانه تطابق دادن با بنزین و سوخت مصرفی در ایران برای بالا رفتن عمر مفید کاتالیست بهبود حداکثری در عملکرد لامبدا رفع ایراد سوختن پیاپی سنسور اکسیژن,خارج کردن سنسور اکسیژن دوم از چرخه کاری ,کم کردن حساسیت  سنسور اکسیژن برای رفع مشکل کاتالیست افزایش
ادامه مطلب

ریمپ سمندEF7 هر آنچه درباره ریمپ سمندEF7 باید بدانید

ریمپ سمندEF7 هر آنچه درباره ریمپ سمندEF7 باید بدانید
ایرادات سمندEF7 فرقی ندارد خودروی سمندEF7 شما به کدام ایسیو تجهیز شده باشد . شتاب گیری اولیه بسیار ضعیف و آزار دهنده می باشد . کپ اولیه زمانه حرکت از حالت سکون کاملا مشهود می باشد. حرارت پیشرانه بالا می باشد . هنگامی که نیازمند شتاب گیری سریع می باشید .عکس العمل خودرو بسیار کند می باشد . مزیت سمندEF7  شتاب گیری ثانویه این خودرو در حد قابل قبول می باشد . و راننده از این حیث مشکلی نخواهد داشت . ایستایی و چسبندگی این خودرو در حد خوبیست . و لذت سواری آن در بزرگراه ها و جاده های بین شهری آن را از هم خانواده هایش یعنی پارس و 405 متمایز می کند.
ادامه مطلب

ریمپ سمندLX-سورن هر آنچه درباره ریمپ سمندLX و سورن باید بدانید

ریمپ سمندLX-سورن هر آنچه درباره ریمپ سمندLX و سورن باید بدانید
یکی از ایرادهای سمند وزن زیاد این خودرو نصبت به پژو 405 و پارس می باشد . که باعث شتاب اولیه کم می شود . ولی همین وزن زیاد باعث چسبندگی زیاد خودرو وتعادل بیشتر آن در سر پیچها می گردد. مصرف سوخت بالا و کشش پایین در مسافرت های درون شهری آزار دهنده می باشد. اصطحلاک قطعات بدنه نیز یکی از مشکلات این خودرو است. دمای پیشرانه بالاست.
ادامه مطلب

ریمپ اچ30کراس هرآنچه درباره H30CROSS باید بدانید

ریمپ اچ30کراس هرآنچه درباره H30CROSS باید بدانید
ایرادات شایع در H30CROSS کپ شدید : کپ شدید در لحظه اول حرکت و تاخیر در پاسخ به توان درخواستی از سمت راننده که بواسطه فشار به پدال گاز اعمال می گردد . یکی از آزار دهنده ترین نکات در این خودرو می باشد . کشش کم و مصرف بالا: به دلیل وزن بالای خودرو کشش کم نسبت به سایر خودروها کاملا محسوس است . و همین وزن بالای خودرو نسبت به پیشرانه باعث مصرف سوخت بالای این خودرو می گردد دمای بالای پیشرانه  ایجاد ناک : ناک یا ضربه زنی سوخت یکی از مشکلات صاحبان خودرو در ایران می باشد .دلیل بوجود آمدن ناک  اکتان پایین و بی کیفیتی سوخت مصرفی در ایران است  . که
ادامه مطلب

ریمپ دناپلاس هر آنچه درباره ریمپ دناپلاس باید بدانید

ریمپ دناپلاس هر آنچه درباره ریمپ دناپلاس باید بدانید
ریمپ دناپلاس, رفع ایرادات و بهینه کردن موارد زیر میباشد افزایش کاملا محسوس در شتاب گیری و دورهای بالا , تمامی ایسیو ها با برنامه نویسی سطح بالا تحلیل دقیق جداول و داموسها افزایش توان و گشتاور  رفع کپ دریچه گاز با خطی کردن عملکرد پدال و دریچه گاز پایین آوردن دمای پیشرانه به صورت استاندارد که باعث بالا رفتن مصرف سوخت نگردد . کم کردن تلورانس دمای فن دور کند با دور تند کاهش تاثیر کولر گیری بر توان خودرو خارج کردن سنسور اکسیژن از چرخه کاری خودرو و رفع مشکل روشن شدن چراغ چک بر اثر خرابی کاتالیست افزایش کاتاف به صورت استاندارد برای دستیابی به گشتاور
ادامه مطلب

ریمپ دنا هر آنچه درباره درباره دنا باید بدانید

ریمپ دنا هر آنچه درباره درباره دنا باید بدانید
ریمپ دنا , رفع ایرادات و بهینه کردن موارد زیر میباشد افزایش کاملا محسوس در شتاب گیری و دورهای بالا , تمامی ایسیو ها با برنامه نویسی سطح بالا تحلیل دقیق جداول و داموسها افزایش توان و گشتاور  رفع کپ دریچه گاز با خطی کردن عملکرد پدال و دریچه گاز پایین آوردن دمای پیشرانه به صورت استاندارد که باعث بالا رفتن مصرف سوخت نگردد . کم کردن تلورانس دمای فن دور کند با دور تند کاهش تاثیر کولر گیری بر توان خودرو خارج کردن سنسور اکسیژن از چرخه کاری خودرو و رفع مشکل روشن شدن چراغ چک بر اثر خرابی کاتالیست
ادامه مطلب

ریمپ هایماS7 معمولی و توربو هر آنچه درباره ریمپ هایما باید بدانید

ریمپ هایماS7 معمولی و توربو هر آنچه درباره ریمپ هایما باید بدانید
ریمپ هایما شامل بهبود رفع ایراد و ارتقا در موارد زیر می باشد افزایش  محسوس شتاب در شتاب گیری اولیه و ثانویه با برنامه نویسی سطح بالا افزایش قدرت و گشتاور  کاهش و رفع کامل کپ کاهش دمای پیشرانه و رفع تلورانس زیاد در شروع به کار فن دور کند و دور تند کاهش تاثیر کولر گیری بر افت توان و قدرت پیشرانه تطابق دادن هایما S7 با بنزین و سوخت مصرفی در ایران برای بالا رفتن عمر مفید کاتالیست بهبود حداکثری در عملکرد لامبدا رفع ایراد سوختن پیاپی سنسور اکسیژن,خارج کردن سنسور اکسیژن دوم از چرخه کاری ,کم کردن حساسیت  سنسور اکسیژن برای رفع مشکل کاتالیست افزایش کاتاف در حد استاندارد برای بهره گیری از حداکثر گشتاور
ادامه مطلب

ریمپ پژو207 هر آنچه در مورد ریمپ پژو207 باید بدانید

ریمپ پژو207 هر آنچه در مورد ریمپ پژو207 باید بدانید
207 و انواع ایسیوهای بکار رفته در آن ایسیو ME 7.4.5: خودروی پژو207 در سالهای آغازین ورود به ایران , با ایسیو بوش ME 7.4.5 که در 206 نیز بکار گرفته شده عرضه گشت .این ایسیو نام آشنا برای ریمپ کاران  دارای جداول مناسب برای ریمپ می باشد. بدلیل داشتن کروز  کنترل بایستی از اعمال تغییرات در بعضی از جداول اجتناب کرد . زیرا اگر کسی آشنا به این جداول نباشد . خودرو در سرعتهای 80 تا 120 کیلو متر از حالت کروز خارج و چراغ چک روشن خواهد گشت. تنها تفاوت ریمپ 206 با 207 فرانسه در همین نکته می باشد
ادامه مطلب

جست و جو

با ما تماس بگیرید و از مشاورین ما کمک بگیرید.
09143025097
همه روزه از ساعت 9.30 تا 20

تماس با ما

ما را دنبال کنید