ریمپ جک S5


ایسیو جک S5

ایسیو جک S5 دلفی MT80 و بوش ME7 که هر دو نوع ایسیو از قابلیتهای مناسبی برای ریمپ برخوردار می باشند.

ایراد مهم جک S5

یکی از ایرادات مهم این خودرو عیب یابی سخت سیستم به واسطه عدم دقت در نگاشتن کدهای خطا در ایسیو می

باشد.بطور مثال یکی از ایرادات شایع این خودرو خرابی رله فن دور آرام می باشد،که در صورت خرابی آن فن دور کند

عمل نمیکند،وقتی با دیاگ خطاهای ثبت در ایسیو را بررسی میکنیم هیچ کد خطایی ثبت نشده و به ندرت خود

راننده متوجه کار نکردن دور کند می شود و این مساله باعث میشود فن در 102 درجه سانتیگراد شروع به کار نماید و

به دلیل بهره مندی از توربو حرارت بشدت داخل پیشرانه بالا میرود.

یا در صورت تایم نبودن تسمه تایم در اکثر خودروها خطای عدم هماهنگی بین سنسور میل سوپاپ و میل لنگ ثبت

شده و چراغ چک روشن می گردد. اما در خودرو جک S5 این مساله صدق نمیکند.

همین باعث می گردد که عیب یابی این خودرو امری زمان بر باشد.

مصرف بالای بنزین نیز یکی از مشکلات این خودرو می باشد.
 
ریمپ جک S5 شامل موارد ارتقا زیر می باشد:

افزایش محسوس شتاب با تجزیه و تحلیل و فاکتور دهی مناسب و استاندارد بر روی جداول جرقه ، گشتاور ، پاشش

سوخت ، بوست توربو با ریمپ جک S5

​​​​​​​
افزایش محسوس توان خودرو 
​​​​​​​
کاهش تاخیر و رفع کامل کپ دریچه گاز (تا زمانی که توربو وارد چرخه کاری موتور نشده این کپ کاملا محسوس بوده

و با ریمپ اصولی بر طرف می گردد)که باعث لذت سواری در دورهای پایین همانند دورهای بالا می گردد  و به همین

خاطر مصرف سوخت نیز کاهش می یابد.

کاهش دمای پیشرانه در ایسیوهای ME7 

کاهش تاثیر کولر گیری بر توان تولیدی پیشرانه

سازگاری خودرو با بنزین مورد استفاده در ایران و تطابق دادن کامل خودرو با سوخت مصرفی در ایران

رفع کامل ناک و احتراق ناقص

کالیبره کردن کامل سنسور اکسیژن با ریمپ جک S5
​​​​​​​
رفع خطای ایراد کاتالیست و سنسور اکسیژن دوم و خارج کردن آن از سیستم کاری خودرو