ریموت هیوندا،کیا|فروش|استخراج کد سوئیچ|کد دهی و تعریف کلید|کیلس|محصولات هیوندا و کیا در اتو تیونینگ رایان تبریز

شرکت هیوندا و کیا با توجه به تنوعی که در محصولات خود دارد و سال تولید و ریجن (محل تولید )خودرو از ریموت های متنوعی استفاده کرده هست .

پیدا کردن ریموت متناسب با خودرو تنها از طریق شماره شاسی خودرو و پارت نامبر ریموت امکان پذیر خواهد بود.

این شرکت از طرح های مختلفی برای ریموت های خودرو با توجه به نسل خودرو استفاده کرده که از جمله آن ها میتوان به

1. مدل جدا از هم

 

ریموت جدا از هم سوناتا

 

 

2. مدل چاقویی یا تاشو 

 

ریموت تاشو هیوندا کیا

 

3. کیلس بنزی ( اوپیروس و آی ایکس 55 )

 

ریموت اپیروس

 

4. کیلس با هولدر

 

ریموت کیلس با هملدر

 

5. کیلس بدون هولدر

 

ریموت کیلس بدون هولدر

 

هر یک از این ریموت ها در چندین مدل در بازا موجود هستند که می توان به ریموت اورجینال و ریموت چینی  و ریموت های keydiy و xhorse اشاره کرد.

ریموت های اورجینال به دلیل نرخ بالای ارز ، امروزه از قیمت بسیار زیادی برخوردار هستند که استفاده از آن ها را مقرون به صرفه نمی کند.

ریموت های چینی نیز کیفت قابل قبولی نداشته در این بین ریموت های keydiy و xhorse هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت در سطح بسیار مناسبی بوده و در برخی موارد بهتر از ریموت های اورجینال عمل کرده و قابلیت تعریف روی چندین خودرو پس از استفاده را دارا می باشند درحالی که ریموت های اورجینال و چینی یکبار مصرف بوده و فقط بر روی یک خودرو قابل تعریف هستند.

در این بین خودروهایی هم هستند که به دلیل فرکانس خاصی که دارند ،فقط باید از ریموت اورجینال استفاده شود . که می توان به  آزرا 2012 و سراتو جدید و اوپیروس و IX55 اشاره کرد.

از دیگر خدماتی که در اتوتیونینگ رایان  برای خودروهای هیوندای ، کیا ارایه می شود تبدیل ریموت های جدا از هم و قدیمی ، به طرح چاقویی و تاشو و یکپارچه هست.

ریموت های جدا از هم بیشتر در محصولات قدیمی این دو خودروساز استفاده می شد که از معایب آن میتوان به عدم زیبایی و کیفیت پایین و جای گیری سخت در جیب و دست اشاره کرد.

ما در اتوتیونینگ رایان ریموت خودروهای قدیمی را به جدیدترین نمونه آن تبدیل کرده و علاوه بر زیبایی میتوان به کیفیت بالا و خوش دستی اشاره کرد.

تعریف و کد دهی کلید و ریموت

تعریف کلید و ریموت کیلس و ریموت این خودروها توسط دستگاه انجام شده که برای تعریف ریموت نیازی به کد نبوده ولی برای کلید وریموت کیلس نیاز به کد کلید هست.

در صورتی که شما کلید یا ریموت کیلسی که خودرو را روشن میکند را در اختیار داشته باشید ما با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها کد کلید شمارا از کلید یا کیلس مورد استفاده در خودرو استخراج می کنیم.

در شرایطی که تمام کلید ها و ریموت های کیلس خودرو گم شوند کد کلید فقط از طریق ارایه شماره شاسی امکان پذیر هست که ما این کار را در کمترین زمان ممکن انجام داده و در اختیار شما قرار می دهیم.

خوب بعد از این بحث ها ممکن است برای برخی سوال باشد که چرا برخی از خودروهای مدل بالای هیوندای کیا فاقد ریموت هستند؟

در اینجا باید به این نکته اشاره کرد که شرکت هیوندای کیا محصولات خود را در نقاط زیادی از جهان به فروش می رساند و برای کاهش هزینه های تولید خودرو در برخی از کشورها برخی از آپشن های آن از جمله ریموت را حذف کرده ولی همچنان خودرو دارای سیستم ایموبلایزر و ضد سرقت هست.

ساخت ریموت و کلید هیوندای کیا چقدر زمان می برد ؟

با توجه به نوع خودرو و مدل آن و شرایط خودرو متفاوت هست ولی زمان میانگین 1 الی 2 ساعت می باشد.

در مجموعه اتوتیونینگ رایان چه خدماتی برای سوییچ و ریموت هیوندای کیا ارایه می شود ؟

1. کد دهی کلید

2. کد دهی ریموت

3. پاک کردن ریموت و کلیدهای قبلی

4. تعمیر سیستم ایموبلایزر

5. تعویض باتری

6. تعویض قاب ریموت

7. فروش ریموت

8. فروش چیپ و تگ و کلید چیپ دار 

9. فروش قاب ریموت

به دلیل تنوع ریموت و کلید و فرکانس ریموت بایستی مراجعه بصورت حضوری انجام گیرد .

جست و جو

تماس با ما

با ما تماس بگیرید و از مشاورین ما کمک بگیرید.
09143025097
همه روزه از ساعت 9.30 الی 20

ما را دنبال کنید