مشکل گاز نخوردن تیبا در حالت سرد با ایسیو زیمنس|رفع مشکل تیبا با ایسیو زیمنس خفه کردن موقع گاز دادن در حالت سرد

مشکل گاز نخوردن تیبا در حالت سرد با ایسیو زیمنس|رفع مشکل تیبا با ایسیو زیمنس خفه کردن موقع گاز دادن در حالت سرد
در خودروی تیبا با ایسیو زیمنس مشکلی که در هوای سرد زمستان بیشتر نمود پیدا میکند ، مشکل عدم گاز خوردن خودرو در حالت سرد بیشتر صبح ها با این مورد دارندگان خودرو تیبا مواجه می شوند.
ادامه مطلب

مشکل گاز نخوردن ساینا در حالت سرد با ایسیو زیمنس|رفع مشکل ساینا با ایسیو زیمنس خفه کردن موقع گاز دادن در حالت سرد

مشکل گاز نخوردن ساینا در حالت سرد با ایسیو زیمنس|رفع مشکل ساینا با ایسیو زیمنس خفه کردن موقع گاز دادن در حالت سرد
وقتی به خودرو استارت می زنید و خودرو روشن می گردد، موقع گاز دادن خودرو خفه کرده و گاز نمی خورد و مدت زمان نسبتا زیادی باید صبر کنید تا خودرو گرم و آماده حرکت شود.
ادامه مطلب

رفع مشکل عدم گاز خوردن پراید یورو 4 در حالت موتور سرد|رفع مشکل عدم گاز خوردن پراید در حالت سرد با ریمپ ایسیو

رفع مشکل عدم گاز خوردن پراید یورو 4 در حالت موتور سرد|رفع مشکل عدم گاز خوردن پراید در حالت سرد با ریمپ ایسیو
گر خودرو از هر نظر سالم باشد(فشار پمپ بنزین،سیستم جرقه،کمپرس داخل سیلندرها) و از نظر سلامت چک شده باشند اما کماکان این مشکل را دارید ما در اتو تیونینگ رایان این مشکل را برای شما بدون تعویض هیچ گونه قطعه ای حل می کنیم.                                                 ما با ریمپ ایسیو برای اولین بار در استان این مشکل شما را بصورت تضمینی حل می کنیم.
ادامه مطلب

رفع مشکل دیر روشن شدن و خاموش شدن پراید با ایسیو ساژم و والئو در حالت سرد(صبح ها) تضمینی

رفع مشکل دیر روشن شدن و خاموش شدن پراید با ایسیو ساژم و والئو در حالت سرد(صبح ها) تضمینی
یکی از مشکلات دارندگان خودرو پراید با ایسیو ساژم و والئو  روشن نشدن خودرو به صورت تک استارت در حالت سرد و صبح ها می باشد. اکثرا خودرو بعد از استارت زدن چندین بار خاموش و سپس روشن می گردد.
ادامه مطلب

ریمپ ایسیو کوییک | تاثیر ریمپ ایسیو بر عملکرد کوییک

ریمپ ایسیو کوییک | تاثیر ریمپ ایسیو بر عملکرد کوییک
کوییک از پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی ۸ سوپاپ با نام M15 استفاده می‌کند که اساساً نسخه بهبودیافته همان موتور ۱.۳ لیتری پراید است. این پیشرانه قادر به تولید تنها ۸۷ اسب‌ بخار قدرت و ۱۲۸ نیوتن‌متر گشتاور است که وظیفه انتقال قدرت این خودرو نیز برعهده یک گیربکس ۵ سرعته دستی است. گرچه اعداد و ارقام ذکرشده برای این پیشرانه بسیار مأیوس کننده هستند، اما باید گفت که از پس وزن حدود یک تنی خودرو برمی‌آیند. شتاب و کشش خودرو در آغاز حرکت کمی کُند به نظر می‌رسد، اما در کل، نسبت به رقیب مستقیمش، پژو ۲۰۶ تیپ دو، پایاپای بوده و گاه در شتاب ثانویه کمی بهتر عمل می‌کند و مصرف سوخت نیز نسبت
ادامه مطلب

ریمپ برلیانس H330 | تاثیر ریمپ ایسیو بر عملکرد برلیانس H330 | اتوتیونینگ رایان مرکز ریمپ تخصصی ایسیو

ریمپ برلیانس H330 | تاثیر ریمپ ایسیو بر عملکرد برلیانس H330 | اتوتیونینگ رایان مرکز ریمپ تخصصی ایسیو
برلیانس H330 یک خودرو چینی مونتاژی بسیار موفق در بازار کشور است که طراحی جذابی دارد و امکانات بسیار خوبی نیز برای آن تدارک دیده شده است؛ البته هم اکنون به دلیل تحریم‌ها مونتاژ این خودرو متوقف شده است. همان‌طور که گفته شد برلیانس H330 از مزایایی همچون طراحی جذاب و آپشن‌های متنوع برخوردار است و فضای جادار کابین دیگر مزیتی است که می‌توانیم برای آن ذکر کنیم.
ادامه مطلب

ریمپ ساینا | ریمپ و تاثیر آن بر عملکرد ساینا

ریمپ ساینا | ریمپ و تاثیر آن بر عملکرد ساینا
تیم طراحی آلمانی از دانشگاه آخن آلمان موتور پراید را افزایش حجم داده‌اند. با رساندن حجم این موتور به ۱۵۰۰‌ سی‌سی و افزایش ضریب تراکم موتور به عدد ۹٫۷ قدرت این موتور را به ۸۰ اسب‌ بخار رسانده‌اند. بر اساس اعلام شرکت مگاموتور، این پیشرانه ۸ درصد مصرف کمتری نسبت به پراید دارد و این پیشرانه در تیبا ساینا و کوئیک استفاده می گردد . مگاموتور با کمک شرکت آلمانی FEV وابسته به دانشگاه آخن آلمان حجم موتور را افزایش داده و ضریب تراکم موتور را برای افزایش قدرت موتور به عدد ۹٫۷ رسانده است. بد نیست بدانید که عدد قبلی حدود ۸٫۵ بوده است. ایسیوهای مورد استفاده در ساینا
ادامه مطلب

ریمپ تیبا | تاثیر ریمپ بر عملکرد تیبا | REMAP ECU TIBA |

ریمپ تیبا | تاثیر ریمپ بر عملکرد تیبا | REMAP ECU TIBA |
ایسیو های مورد استفاده در خودرو تیبا ایسیو زیمنس : ایسیوهای زیمنس نصب شده بر روی خودروهای ایرانی به لحاظ جداول تقریبا یکسان می باشند . و برای رسیدن به بهترین نتیجه در ریمپ زمان کمتری لازم دارد . ایسیو اسست : ایسیو SSAT هم خانواده ایسیو زیمنس محسوب می شود . اما کیفیت پایین تری به لحاظ سخت افزاری دارد . ریمپ این ایسیو مشابه ایسیو زیمنس می باشد . و می توان با ریمپ اصولی برخی از مشکلات این ایسیو را حل نمود. ایسیو LZNF : به لحاظ کیفیت از لحاظ سخت افزار و نرم افزار در سطح بسیار پایینی قرار دارد ,مشکلاتی همچون کپ در دورهای پایین و میانی , پس زدن کمپرس در اگزوز , کم بودن شتاب و توان نصبت به دیگر
ادامه مطلب

ریمپ پراید @ تاثیر ریمپ بر عملکرد پراید

ریمپ پراید @ تاثیر ریمپ بر عملکرد پراید
با ریمپ خودرو پراید , می توان نقاط ضعف را بهبود بخشید . اصلاح استارت سرد ایسیوهای ساژم و والئو , رفع ناک و روشن شدن چراغ چک در ایسیو ساژم و والئو , بهبود کشش و شتاب کاملا محسوس در دوگانه سوزهای کارگاهی در حالت گاز , رفع مشکل روشن شدن چراغ چک پراید دوگانه سوز گارگاهی در حالت گاز و ثبت خطای سنسور اکسیژن در ایسیو در ایسیوهای LZNF که دو گانه سوز کارگاهی می باشند . اکثرا با زدن کمپرس در اگزوز مواجه می شویم . که گاه باعث خرابی انباره اگزوز می شود . این مشکل برای اولین بار در استان در اتو تیونینگ رایان با برنامه ریزی دقیق و آداپته کردن ایسیو بر طرف می گردد. 
ادامه مطلب

ریمپ برلیانس H320 هر آنچه در مورد ریمپ برلیانس H320 باید بدانید

ریمپ برلیانس H320 هر آنچه در مورد ریمپ برلیانس H320 باید بدانید
با وجود مصرف سوخت پایین در این خودرو براحتی می توان به این نتیجه رسید که خودروی برلیانس H320 یک خودروی اقتصادی بوده و سازنده خودرو لذت رانندگی را فدای مصرف سوخت پایین نموده است .  این امر باعث شتاب گیری ضعیف در شروع به حرکت و شتاب گیری ثانویه در سربالایی ها آزار دهنده می باشد. یکی از عوامل تشدید کننده کمبود شتاب و توان این خودرو , عدم سازگاری برلیانس H320 با بنزین مصرفی در داخل ایران است . که باعث ایجاد ناک در دورهای پایین نیز می گردد . وزن نسبتا بالای این خودرو نسبت به پیشرانه, شروع به حرکت این خودرو را کند تر از رقبای داخلی نموده , بطوریکه اگر در سربالایی پا را از روی پدال گاز بر دارید,
ادامه مطلب

جست و جو

با ما تماس بگیرید و از مشاورین ما کمک بگیرید.
09143025097
همه روزه از ساعت 9.30 تا 20

تماس با ما

ما را دنبال کنید