ریمپ دنا پلاس
کاهش مصرف سوخت با ریمپ
پاپ اند بنگ چیست

ریمپ دنا پلاس

ریمپ دناپلاس, رفع ایرادات و بهینه کردن موارد زیر میباشد

افزایش کاملا محسوس در شتاب گیری و دورهای بالا , تمامی ایسیو ها با برنامه نویسی سطح بالا تحلیل دقیق جداول و داموسها

افزایش توان و گشتاور 

رفع کپ دریچه گاز با خطی کردن عملکرد پدال و دریچه گاز

پایین آوردن دمای پیشرانه به صورت استاندارد که باعث بالا رفتن مصرف سوخت نگردد . کم کردن تلورانس دمای فن دور کند با دور تند

کاهش تاثیر کولر گیری بر توان خودرو

خارج کردن سنسور اکسیژن از چرخه کاری خودرو و رفع مشکل روشن شدن چراغ چک بر اثر خرابی کاتالیست

افزایش کاتاف به صورت استاندارد برای دستیابی به گشتاور بیشتر

اضافه نمودن آپشن HARD CUT-OFF و SOFT CUT-OFF (کاتاف رگباری)

بهبود حداکثری لامبدا
​​​​​​​
بهبود عملکرد CVVT یا زاویه متغیر سوپاپها

اضافه نمودن آپشن لانچ کنترل 

اضافه نمودن آپشن پاپ اند بنگ به صورت کاملا نرم افزاری
​​​​​​​
بهبود عملکرد توربو شارژر​​​​​​​

رفع ایراد میس فایر یا احتراق ناقص
که اکثرا در حالت سرد باعث روشن شدن چراغ چک و سه کار کردن خودرو می گردد.

ایسیوهای نصب شده بر روی دنا 

ایسیو بوش ME7.4.9: این ایسیو پتانسیل بسیار بالایی برای ریمپ دارد . از نقاط منفی در این ایسیوها می توان به کپ شدید در اول حرکت ,

دمای بالای پیشرانه  اشاره نمود که با ریمپ اصولی این موارد کاملا بر طرف می گردد.
​​​​​​​
ایسیو بوش ME 17 : این ایسیو یکی از بروز ترین ایسیوها می باشد . که با داشتن جداول پر تعداد می توان با بررسی و تجزیه و تحلیل دقیق

این جداول نتیجه بسیار خوبی از ریمپ ایسیو گرفت .

ایسیو EASY U : این ایسیو خوراک ریمپ می باشد . و خو درو بعد از ریمپ واقعا وحشی می شود . از ایرادات این ایسیو می توان به ایرادات

سیستم برقی خودرو و خطاهای کاذب در این ایسیو و خرابی کوئیل اشاره نمود.
​​​​​​​
ایسیو زیمنس : این ایسیو ها با دریچه گاز سیمی عرضه می گردند . و به لحاظ ریمپ , از پیچدگی کمتری برخودارند .​​​​​​​

ریمپ دنا معمولی
هزینه ریمپ دنا چقدر است
ریمپ دنا
آیا ریمپ کردن کار درستیست

ریمپ دنا

ریمپ دنا , رفع ایرادات و بهینه کردن موارد زیر میباشد

افزایش کاملا محسوس در شتاب گیری و دورهای بالا , تمامی ایسیو ها با برنامه نویسی سطح بالا تحلیل دقیق جداول و داموسها

افزایش توان و گشتاور 

رفع کپ دریچه گاز با خطی کردن عملکرد پدال و دریچه گاز

شکاهش تاثیر کولر گیری بر توان خودرو
​​​​​​​
خارج کردن سنسور اکسیژن از چرخه کاری خودرو و رفع مشکل روشن شدن چراغ چک بر اثر خرابی کاتالیست

افزایش کاتاف به صورت استاندارد برای دستیابی به گشتاور بیشتر

اضافه نمودن آپشن HARD CUT-OFF و SOFT CUT-OFF ;H (کاتاف رگباری)
​​​​​​​
بهبود حداکثری لامبدا

بهبود عملکرد CVVT یا زاویه متغیر سوپاپها

اضافه نمودن آپشن لانچ کنترل 

اضافه نمودن آپشن پاپ اند بنگ به صورت کاملا نرم افزاری

​​​​​​​
رفع ایراد میس فایر یا احتراق ناقص که اکثرا در حالت سرد باعث روشن شدن چراغ چک و سه کار کردن خودرو می گردد.
 ​​​​​​​

پیشرانه‌های نصب‌شده روی دنا از نوع EF7 است که نمونه آن‌ها را قبلا روی سمند و سورن دیده بودیم. این پیشرانه‌ها نسبت به پیشرانه‌هایی

همچون XU7 یا XUM که سایر محصولات ایران خودرو از آن بهره می‌برند، نمونه‌های مدرن‌تری محسوب می‌شوند. پیشرانه EF7 به کار رفته در

خودرو دنا در واقع ثمره همکاری دو شرکت ایپکو و F.E.V آلمان است که از سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها (VVT) نیز بهره می‌برد؛ استفاده از

این سیستم باعث کاهش مصرف سوخت و همچنین کاهش آلایندگی تا سطح یورو ۴ شده است.
​​​​​​​
این موتور ۴ سیلندر ۱۶۴۶ سی‌سی دارای قدرتی برابر ۱۱۵ اسب‌بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و گشتاوری برابر با ۱۵۷ نیوتن‌متر در ۴۵۰۰ دور در دقیقه​​​​​​​