​ریمپ ام وی ام 530

ریمپ ام وی ام 530 شامل بهبود رفع ایراد و ارتقا در موارد زیر می باشد
افزایش  محسوس شتاب در شتاب گیری اولیه و ثانویه با برنامه نویسی سطح بالا
افزایش قدرت و گشتاور 
کاهش و رفع کامل کپ دریچه گاز برقی که در دورهای پایین بسیار آزار دهنده است
کاهش دمای پیشرانه و رفع تلورانس زیاد در شروع به کار فن دور کند و دور تند
کاهش تاثیر کولر گیری بر افت توان و قدرت پیشرانه
تطابق دادن با بنزین و سوخت مصرفی در ایران برای بالا رفتن عمر مفید کاتالیست با ریمپ ام وی ام 530 
بهبود حداکثری در عملکرد لامبدا
رفع ایراد سوختن پیاپی سنسور اکسیژن,خارج کردن سنسور اکسیژن دوم از چرخه کاری ,کم کردن حساسیت  سنسور اکسیژن برای رفع مشکل کاتالیست
افزایش کاتاف در حد استاندارد برای بهره گیری از حداکثر گشتاور 
افزودن آپشن HARD CUT-OFF و SOFT CUT-OFF(کاتاف رگباری)


این خودرو دارای طراحی زیبا و چشم نواز، با اندازه و ابعاد مناسب و کاملا متناسب با ذائقه ایرانی می باشد، ظاهر شیک و مدرن این خودرو با خطوط بدنه آن هماهنگی کامل داشته و از ترکیب متوازنی از چراغهای عقب، ترمز، چراغهای راهنما، مه شکن بهره می برد. در مجموع خودرو دارای ظاهری کارامد و با کارائی بالا می باشد. گیربکس نرم، ضریب دنده های مناسب، رانندگی نرم و لذت بخشی را برای این خودرو به وجود آورده است. گیربکس 5 سرعته این خودرو با بهره گیری از سیستم کنترل الکترونیکی پیشرفته، با دوام بالا، پنج دنده به سمت جلو و یک دنده به سمت عقب با توان گشتاوری بالا دارد. سیستم کنترل الکترونیکی این خودرو به پردازنده تطبیق پذیر خودکار، با استفاده از منطق فازی مجهز شده است که توان کنترل تعویض دنده، فشار گردش روغن، عبور روغن از خنک کننده را به طور دقیق دارد و به شما اجازه می دهد که تجربه دلپذیری از رانندگی را داشته باشید. در مجموع اطاق جادار و رانندگی روان و فرمان پذیری نرم و مناسب این خودرو آن را به انتخابی مناسب برای کلیه افراد و به خصوص خانواده ها بدل نموده است. موتور این خودرو با حجم 2 لیتر و قدرت 139 اسب بخار می باشد. این ماشین مقام اول را در میان خودروهای تولید شده در چین در آزمایش معتبر C-NCAP کسب کرده است.
ایسیو به کار رفته در این خودرو بوش ME7.9.7 میباشد . صفر تا صد این خودرو در حدود 14 ثانیه و حدکثر سرعت آن به 180 کلیومتر بر ساعت میرسد. 
از نقاط ضعف این خودرو می توان به کیفیت پایین قطعات داخل کابین , کپ شدید در شتاب گیری و به دلیل ضرایب دنده هیچ تناسبی بین حجم موتور و کشش خودرو وجود ندارد . و در قیاس با خودروهایی با همین حجم کمی تنبل عمل میکند.
دید خوب , سواری نرم , کابین جادار , ام وی ام 530 را به یک سدان دوست داشنی و جایگزین خوبی برای تولیدات داخلی مانند پارس و 405 می تواند باشد .