ریمپ تیبا در اتوتیونینگ رایان می تواند موارد زیر را ارتقا, بهبود , یا رفع اشکال نمایید.
افزایش و بهبود شتاب گیری با برنامه نویسی سطح بالا
افزایش قدرت و گشتاور و کشش
کاهش دمای پیشرانه و رفع تلورانس زیاد بین به کار افتادن فن دور کند و دور تند
کاهش افت توان بر اثر کولر گیری
تطابق دادن کامل تیبا , یورو 4 با بنزین موجود در ایران برای جلوگیری از ناک و احتراق ناقص
ریمپ تیبا باعث بهبود کارایی لامبدا سنسور خواهد گشت
رفع ایراد خرابی پیاپی سنسور اکسیژن,روشن شدن چراغ چک,خارج کردن سنسور اکسیژن دوم از چرخه کاری موتور
کم کردن حساسیت سنسور اکسیژن
رفع مشکل روشن شدن چراغ چک بر اثر خرابی کاتالیست
بالا بردن کاتاف در حد استاندارد جهت استفاده از گشتاور تولید شده توسط پیشرانه
تغییر کاتاف به SOFT CUT-OFF وHARD CUT-OFF(ایجاد کاتاف رگباری)
ایجاد بک فایر کاملا نرم افزاری بر روی ایسیوهای خانواده زیمنس
رفع مشکل عدم گاز خوردن تیبا با ایسیو زیمنس در حالت سرد 100 در 100 تضمینی برای اولین بار در استان و کلان شهر تبریز به صورت اختصاصی
کاتاف اختصاصی ایسیو LZNF
ایسیو های مورد استفاده در خودرو تیبا
ایسیو زیمنس : ایسیوهای زیمنس نصب شده بر روی خودروهای ایرانی به لحاظ جداول تقریبا یکسان می باشند . و برای رسیدن به بهترین نتیجه در ریمپ زمان کمتری لازم دارد .
ایسیو اسست : ایسیو SSAT هم خانواده ایسیو زیمنس محسوب می شود . اما کیفیت پایین تری به لحاظ سخت افزاری دارد . ریمپ این ایسیو مشابه ایسیو زیمنس می باشد .
و میتوان با ریمپ اصولی برخی از مشکلات این ایسیو را حل نمود.
ایسیو LZNF : به لحاظ کیفیت از لحاظ سخت افزار و نرم افزار در سطح بسیار پایینی قرار دارد ,مشکلاتی همچون کپ در دورهای پایین و میانی , پس زدن کمپرس در اگزوز , کم بودن
شتاب و توان نصبت به دیگر تیبا ها , برخی از مشکلات این ایسیو می باشد