ناک موتور چیست؟
تقویت موتور
ARRIZO5 نقاط ضعف و قدرت

ریمپ آریزو 5

ریمپ آریزو 5 شامل بهبود رفع ایراد و ارتقا در موارد زیر می باشد

افزایش  محسوس شتاب در شتاب گیری اولیه و ثانویه با برنامه نویسی سطح بالا ایسیو

افزایش قدرت و گشتاور  و برنامه نویسی برای اعمال گشتاور در دورهای پایین

کاهش و رفع کامل کپ دریچه گاز برقی که در دورهای پایین بسیار آزار دهنده است

کاهش دمای پیشرانه و رفع تلورانس زیاد در شروع به کار فن دور کند و دور تند

کاهش تاثیر کولر گیری بر افت توان و قدرت پیشرانه

تطابق دادن با بنزین و سوخت مصرفی در ایران برای بالا رفتن عمر مفید کاتالیست

بهبود حداکثری در عملکرد لامبدا با ریمپ آریزو 5

رفع ایراد سوختن پیاپی سنسور اکسیژن,خارج کردن سنسور اکسیژن دوم از چرخه کاری ,کم کردن حساسیت  سنسور

اکسیژن
برای رفع مشکل کاتالیست

افزایش کاتاف در حد استاندارد برای بهره گیری از حداکثر گشتاور 

خاموش کردن چراغ چک بر اثر خطای میس فایر 
​​​​​​​
ریمپ ایسیو آریزو کم هزینه ترین راه برای استفاده از خودرو در بهترین حالت ممکن میباشد.​​​​​​​

​​​​​​​


آریزو 5 بعد از مدل کراس اوور تیگو 5 دومین محصولی است که در بازار ایران حضور یافته و مدیران خودرو قصد دارد

تا محصولات چری را به عنوان محصولاتی لوکس و کامل تر در مقایسه با ام وی ام به بازار معرفی کند.

طراحی بیرونی این خودرو شباهت بسیار زیادی به هیوندای اکسنت دارد ، اما در مقایسه با محصولاتی که در ایران\

تولید میشود و صد البته تنوع کم این محصولات زیبایی ظاهر این خودرو دلفریب و چشم نواز است.

در جهت افزایش قدرت موتور نسبت به موتور ۱.۵ شاهد افزایش نسبت تراکم تا مرز ۱۱ به ۱ هستیم.این راه حل هم

اکنون توسط بزرگترین خودروسازان جهان هم اجرا می شود و بسیاری از موتورهای مُدرن فاقد توربو، نسبت تراکمی

بیش از ۱۱ به ۱ دارند اما نتیجه امر نیاز این پیشرانه ها به بنزین سوپر و با اکتان بالاست.


به هرحال قدرت ۱۱۶ اسب بخاری و گشتاور ۱۴۱ نیوتن متری، آریزو ۵ را در ردیف خودروهایی چون تندر ۹۰، پژو ۲۰۶ تیپ

پنج،  ساندرو و بسیاری خودروهای چینی قرار می دهد، بنابراین انتظار عملکردی نزدیک به خودروهای رقیب دور از

ذهن نیست.