ریمپ ام وی ام 550 شامل بهبود رفع ایراد و ارتقا در موارد زیر می باشد
افزایش محسوس شتاب در شتاب گیری اولیه و ثانویه با برنامه نویسی سطح بالا
افزایش قدرت و گشتاور با ریمپ ام وی ام 550
کاهش و رفع کامل کپ دریچه گاز برقی که در دورهای پایین بسیار آزار دهنده است
کاهش دمای پیشرانه و رفع تلورانس زیاد در شروع به کار فن دور کند و دور تند
کاهش تاثیر کولر گیری بر افت توان و قدرت پیشرانه
تطابق دادن با بنزین و سوخت مصرفی در ایران برای بالا رفتن عمر مفید کاتالیست با ریمپ ام وی ام 550
بهبود حداکثری در عملکرد لامبدا
رفع ایراد سوختن پیاپی سنسور اکسیژن,خارج کردن سنسور اکسیژن دوم از چرخه کاری ,کم کردن حساسیت سنسور اکسیژن برای رفع مشکل کاتالیست
افزایش کاتاف در حد استاندارد برای بهره گیری از حداکثر گشتاور
افزودن آپشن HARD CUT-OFF و SOFT CUT-OFF(کاتاف رگباری)
ام وی ام 550 و 530 ثمره یک کپی برداری خوب از فورد فیوژن 2008 می باشند . به همین دلیل ابعاد مناسبی در کلاس سدان متوسط را دارا می باشد . نمای جلوی ام وی ام 550 با چراغها و یک جلو پنجره بزرگ کروم جذابیت و زیبایی نسبتا خوبی برای این بخش خلق کردهاند. بخش کناری کاملا ساده طراحی شده است و در بخش پشتی هم چراغهایی کوچک و ناهماهنگ با جثه نسبتا بزرگ این خودرو را میبینیم. مجموعا با توجه به رده قیمتی میتوان طراحی ام وی ام 550 را قابل قبول دانست، داخل کابین هم یک تریم دو رنگ کرم و مشکی می باشد که در عین سادگی زیباست. البته همانند سایر خودروهای چینی در ساخت کابین ام وی ام 550 نیز از پلاستیک خشک استفاده شده است