206 چه 206 ایرانیزه باشد چه فرانسوی خوراک ریمپ و تیونینگ است.
206 تیپ 5 با پیشرانه TU5 JP4 از نوع VTI و 16 سوپاپ از نوع 4 سیلندر با ظرفیت 1587 سی سی می باشد.
در ابتدا این خودرو با استاندارد آلایندگی یورو 3 و در مدل های جدیدتر با تغییراتی در نرم افزار و اضافه نمودن سنسور اکسیژن دوم که بعد از کاتالیست
نصب می گردد. با استاندارد یورو 4 وارد بازار می گردد.قدرت موتور 110 اسب بخار در 6600 دور می باشد.حداکثر گشتاور 147 نیوتون متر در 4000 دور در دقیقه می باشد.
اولین ایسیو نصب شده بر روی تیپ 5 بو ش 7.4.4 MEمی باشد . ایسیو بوش 7.4.5 بعد از این ایسیو عرضه گشت که قابلیتهای بیشتری برای ریمپ کردن
دارد,که از سال 1385 تا 1391 از این ایسیو با کالیبراسیون های مختلف و با دو نوع دریچه گاز برقی فلزی و پلاستیکی استفاده گشته است.
از سال 1391 به بعد 206 های ایرانیزه با ایسیوهایی که پایه و اساسشان زیمنس است به بازار عرضه شده و تا سال 1394 بر روی 206 تیپ 5 نصب گردیده است.
در سال 1395 ایسیو غرب استیل یا MAW روی این هاچ بک دوست داشتنی نصب شد.
پس از ایسیو غرب استیل ایسیو EASY U بوش ME17 و ایسیو SSAT و در این اواخر از ایسیو EZU بهره گرفته شده است