ریمپ ام وی ام ایکس 33 شامل بهبود رفع ایراد و ارتقا در موارد زیر می باشد
افزایش محسوس شتاب در شتاب گیری اولیه و ثانویه با برنامه نویسی سطح بالا
افزایش قدرت و گشتاور
کاهش و رفع کامل کپ دریچه گاز برقی که در دورهای پایین بسیار آزار دهنده است
کاهش دمای پیشرانه و رفع تلورانس زیاد در شروع به کار فن دور کند و دور تند
کاهش تاثیر کولر گیری بر افت توان و قدرت پیشرانه
تطابق دادن با بنزین و سوخت مصرفی در ایران برای بالا رفتن عمر مفید کاتالیست با ریمپ ام وی ام ایکس 33
بهبود حداکثری در عملکرد لامبدا
رفع ایراد سوختن پیاپی سنسور اکسیژن,خارج کردن سنسور اکسیژن دوم از چرخه کاری ,کم کردن حساسیت سنسور
اکسیژن برای رفع مشکل کاتالیست
افزایش کاتاف در حد استاندارد برای بهره گیری از حداکثر گشتاور
افزودن آپشن HARD CUT-OFF و SOFT CUT-OFF(کاتاف رگباری)
به طور کلی طراحی نمای بیرونی ام وی ام ایکس ۳۳ اس به ویژه در بخش روبهرو بسیار هیجان برانگیزتر و جذابتر از
گذشته ترسیم شده است. با این حال بدنه ام وی ام x33 به دلیل آنکه به طور کلی نسبت به مدلهای اولیه خود
دستخوش تحول اساسی نشده، امروزه و در قیاس با تولیدات جدیدتری همچون چری تیگو ۷، ام وی ام ایکس55 و…
کمی قدیمی و کلاسیک به نظر میرسد. با این حال عمده مشتریان بازار کم تنوع ایران از ظاهر ام وی ام ایکس33
نسبتا راضی و خرسند هستند و انتقاد چندانی را بر آن وارد نمیدانند.
MVM X33S اسپرت به یک پیشرانه ۴ سیلندر تنفس طبیعی ۱۶ سوپاپ با حجم ۱۹۷۱ سی سی مجهز شده و نیرویی
برابر با ۱۳۶ اسب بخار قدرت و ۱۸۰ نیوتن متر گشتاور دریافت میکند. این میزان نیرو به واسطه یک جعبه دنده سی
وی تی ۷ سرعته (شبیه سازی شده) به سوی چرخهای جلو روانه میشود. شتاب صفر تا صد این خودروی ۱۴۲۰
کیلوگرمی برابر با ۱۳.۴ ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن به ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت میرسد. میزان مصرف سوخت
ترکیبی خودرو نیز ۸.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر برآورد میشود. باک بنزین ایکس33 هم برابر با ۵۵ لیتر گنجایش دارد.
MVM X33 همه چیز درباره ریمپ