ریمپ برلیانسH320شامل بهبود رفع ایراد و ارتقا در موارد زیر می باشد
افزایش محسوس شتاب در شتاب گیری اولیه و ثانویه با برنامه نویسی سطح بالا
افزایش قدرت و گشتاور
کاهش و رفع کامل کپ دریچه گاز برقی که در دورهای پایین بسیار آزار دهنده است
کاهش دمای پیشرانه و رفع تلورانس زیاد در شروع به کار فن دور کند و دور تند
کاهش تاثیر کولر گیری بر افت توان و قدرت پیشرانه
ریمپ برلیانس H330 موجب تطبیق خودرو با بنزین و سوخت داخل ایران می گردد بالا رفتن عمر مفید کاتالیست
بهبود حداکثری در عملکرد لامبدا
رفع ایراد سوختن پیاپی سنسور اکسیژن,خارج کردن سنسور اکسیژن دوم از چرخه کاری ,کم کردن حساسیت سنسور
اکسیژن برای رفع مشکل کاتالیست
افزایش کاتاف در حد استاندارد برای بهره گیری از حداکثر گشتاور
افزودن آپشن HARD CUT-OFF و SOFT CUT-OFF(کاتاف رگباری)
با وجود مصرف سوخت پایین در این خودرو براحتی می توان به این نتیجه رسید که خودروی برلیانس H330 یک
خودروی اقتصادی بوده و سازنده خودرو لذت رانندگی را فدای مصرف سوخت پایین نموده است .
این امر باعث شتاب گیری ضعیف در شروع به حرکت و شتاب گیری ثانویه در سربالایی ها آزار دهنده می باشد.
یکی از عوامل تشدید کننده کمبود شتاب و توان این خودرو , عدم سازگاری برلیانس H330 با بنزین مصرفی در داخل
ایران است . که باعث ایجاد ناک در دورهای پایین نیز می گردد .
وزن نسبتا بالای این خودرو نسبت به پیشرانه, شروع به حرکت این خودرو را کند تر از رقبای داخلی نموده , بطوریکه
اگر در سربالایی پا را از روی پدال گاز بر دارید, و دوباره فشار دهید , مدت زمان بازگشت به سرعت قبلی بسیار
طولانیست.
کپ دریچه گاز و استفاده از گیربکس اتومات با تکنولوژی قدیمی , دست به دست هم میدهند , که این سدان زیبا
با چهره ای جوان , در شتاب گیری ها مانند یک پیرمرد عمل نماید.