ریمپ چانگانcs35 آنچه درباره ریمپ چانگان cs35 باید بدانید

چانگانCS35 برای اولین بار در سال 2013 معرفی و به بازار عرضه شد و باتوجه به رتبه فروش بسیار خوب این خودرو در کشور چین که جایگاه نهم را به خود اختصاص داده بود، توانست نظر گروه خودروسازی سایپا را جلب کرده و آن را برای عرضه در بازار کشور انتخاب کند. تقریبا همزمان با رایزنی سایپا با دو شرکت خودروسازی کیا و سیتروئن و همچنین همزمان با مونتاژ دو مدل از محصولات برلیانس، گروه خودروسازی سایپا برای تولید مدل کراس اوور CS35 نیز چراغ سبز نشان داد و اولین خودروی کراس اوور خود را از میان محصولات چینی راهی خط تولید کرد. چانگان CS35 به لطف مونتاژ و پشتیبانی گروه خودروسازی سایپا توانست آمار فروش مطلوبی در بازار ایران تجربه کند، اما شروع تحریم های صنعت خودروسازی باعث شد تا همکاری سایپا و چانگان به پایان رسیده و تولید چانگان CS35 و عرضه آن به مشتریان هم متوقف شود.

طراحی چانگان CS35

 

ریمپ و هر آنچه در مورد چانگانCS35 باید بدانید

 

طراحی خودرو می تواند اولین و مهم ترین عامل تاثیرگذار برای جلب نظر مشتریان است و حتی اگر یک خودرو در بخش فنی عملکرد خوبی نداشته باشد، حداقل در بازار کشورمان ثابت شده که طراحی ظاهری خوب می تواند فروش یک اتومبیل را تضمین کند. در رابطه با چانگانCS35 می توان گفت که در اولین نگاه می تواند بسیار جذاب و خواستنی باشد، چرا که چینی ها به خوبی معجزه طراحی را درک کرده و این فاکتور بسیار مهم را طی سال های اخیر در اولویت قرار داده اند و شاهد پیشرفت های چشمگیری در زمینه طراحی ماشین های چینی هستیم. حال خودروی چانگانCS35 هم می تواند رضایت کاربران خود را باتوجه به بازه قیمتی و سگمنتی که در آن قرار گرفته است، به خوبی جلب کند. چانگانCS35 نه تنها یک شاسی بلند تمام عیار نیست، بلکه حتی یک خودروی کراس اوور بزرگ هم به شمار نمی رود و تنها با 4.1 متر طول، 1.8 متر عرض و 1.6 متر ارتفاع، در حد و اندازه یک خودرو کلاس C با کمی ارتفاع بیشتر نسبت به سطح زمین خواهد بود. خطوط نرم و روان و هماهنگ باعث شده تا جذابیت طراحی چانگان CS35 از تمام زوایا بسیار قابل لمس باشد و در نمای روبرو، اثر چندانی از خشونت مرسوم در چهره خودروهای شاسی بلند و کراس اوور دیده نمی شود، اما قدرت قلم ایتالیایی ها در نمای جانبی و عقب بیشتر به چشم می آید و در این بخش نمی توان ایراد خاصی به طراحی ظاهری چانگانCS35 گرفت.

مشخصات چانگانCS35

 

ریمپ تخصصی اتوتیونینگ رایان در تبریز

چینی ها هم مثل اروپایی ها و برخلاف بسیاری از مردم جهان، علاقه خاصی به خودروهای کم مصرف و اقتصادی دارند و به همین دلیل اکثر خودروهای چینی وارد شده به بازار کشورمان در چند سال اخیر، بیشتر از همه موتورهای 1.5 لیتری یا 1.6 لیتری دارند و خودروی کراس اوور چانگان CS35 نیز از این قاعده مستثنی نیست و در زیر کاپوت آن شاهد بکارگیری پیشرانه 1.6 لیتری چهار سیلندری هستیم که می تواند خروجی قدرت 125 اسب بخاری تولید کند. به عقیده بسیاری، موتور 1.6 لیتری در مقایسه با وزن 1270 کیلوگرمی خودرو کارایی چندانی ندارد و نمی تواند انتظار کاربران خود را به خوبی جواب دهد، اما باید به این نکته مهم توجه داشت که خودرویی مثل پژو 206 با موتور 1.6 لیتری TU5 خروجی قدرت تنها 105 اسب بخاری و گشتاور 160 نیوتن متری تولید می کند، درحالی که طبق ادعای چانگان، پیشرانه 1.6 لیتری CS35 توانایی تولید 125 اسب بخار قدرت و 160 نیوتن متر گشتاور را دارد.

ایسیوهای نصب شده بر روی چانگانsc35

ایسیو بوش ME17 : ایسیو ام ای 17 یکی از ایسیوهای کاملا بروز با داموسهای پر تعداد یکی از ایسیوهای برتر برای ریمپ می باشد . چرا که در این مپ ها شرایط کاری و نحوه پاشش نصبت به دماها و فشار جوی مختلف تعریف گشته و با تحلیل درست نتایج خوبی از ریمپ بدست خواهد آمد .

ایسیو بوش ME 7.8 : این ایسیو بر روی چانگان مونتاژ شده قرار گرفته است . 

 

معایب چانگانSC35 : شروع به حرکت این خودرو از حالت سکون با تاخیر آزار دهنده ای صورت می گیرد .

با توجه به  گشتاور تولیدی در سربالایی ها اگر پدال گاز رها و دوباره به آن فشار بیاوریم , پاسخ بسیار کندی نصبت به درخواست نیرو از سمت راننده می دهد .

 

  • ریمپ چانگان SC35 شامل بهبود رفع ایراد و ارتقا در موارد زیر می باشد

  • افزایش  محسوس شتاب در شتاب گیری اولیه و ثانویه با برنامه نویسی سطح بالا

  • افزایش قدرت و گشتاور 

  • کاهش و رفع کامل کپ دریچه گاز برقی که در دورهای پایین بسیار آزار دهنده است

  • کاهش دمای پیشرانه و رفع تلورانس زیاد در شروع به کار فن دور کند و دور تند

  • کاهش تاثیر کولر گیری بر افت توان و قدرت پیشرانه

  • تطابق دادن با بنزین و سوخت مصرفی در ایران برای بالا رفتن عمر مفید کاتالیست

  • بهبود حداکثری در عملکرد لامبدا

  • رفع ایراد سوختن پیاپی سنسور اکسیژن,خارج کردن سنسور اکسیژن دوم از چرخه کاری ,کم کردن حساسیت  سنسور اکسیژن برای رفع مشکل کاتالیست

  • افزایش کاتاف در حد استاندارد برای بهره گیری از حداکثر گشتاور 

  • افزودن آپشن HARD CUT-OFF و SOFT CUT-OFF(کاتاف رگباری)

  • تعویض بهتر و سریتر دنده ها در گیربکس اتومات

  • پاسخ سریع پیشرانه نصبت به در خواست نیرو که با اعمال فشار بر روی پدال گاز صورت می گیرد .

 

 

 

جست و جو

تماس با ما

با ما تماس بگیرید و از مشاورین ما کمک بگیرید.
09143025097
همه روزه از ساعت 9.30 الی 20

ما را دنبال کنید