ریمپ برلیانس H320 هر آنچه در مورد ریمپ برلیانس H320 باید بدانید

ریمپ برلیانس H320 هر آنچه در مورد ریمپ برلیانس H320 باید بدانید
با وجود مصرف سوخت پایین در این خودرو براحتی می توان به این نتیجه رسید که خودروی برلیانس H320 یک خودروی اقتصادی بوده و سازنده خودرو لذت رانندگی را فدای مصرف سوخت پایین نموده است .  این امر باعث شتاب گیری ضعیف در شروع به حرکت و شتاب گیری ثانویه در سربالایی ها آزار دهنده می باشد. یکی از عوامل تشدید کننده کمبود شتاب و توان این خودرو , عدم سازگاری برلیانس H320 با بنزین مصرفی در داخل ایران است . که باعث ایجاد ناک در دورهای پایین نیز می گردد . وزن نسبتا بالای این خودرو نسبت به پیشرانه, شروع به حرکت این خودرو را کند تر از رقبای داخلی نموده , بطوریکه اگر در سربالایی پا را از روی پدال گاز بر دارید,
ادامه مطلب

ریمپ آریو Z300 آنچه درباره ریمپ آریو Z300 باید بدانید

ریمپ آریو Z300 آنچه درباره ریمپ آریو Z300 باید بدانید
ریمپ آریو Z300 شامل بهبود رفع ایراد و ارتقا در موارد زیر می باشد افزایش  محسوس شتاب در شتاب گیری اولیه و ثانویه با برنامه نویسی سطح بالا افزایش قدرت و گشتاور  کاهش و رفع کامل کپ دریچه گاز برقی که در دورهای پایین بسیار آزار دهنده است کاهش دمای پیشرانه و رفع تلورانس زیاد در شروع به کار فن دور کند و دور تند کاهش تاثیر کولر گیری بر افت توان و قدرت پیشرانه تطابق دادن با بنزین و سوخت مصرفی در ایران برای بالا رفتن عمر مفید کاتالیست بهبود حداکثری در عملکرد لامبدا رفع ایراد سوختن پیاپی سنسور اکسیژن,خارج کردن سنسور اکسیژن دوم از چرخه کاری ,کم کردن حساسیت  سنسور اکسیژن برای رفع مشکل کاتالیست
ادامه مطلب

ریمپ چانگانcs35 آنچه درباره ریمپ چانگان cs35 باید بدانید

ریمپ چانگانcs35 آنچه درباره ریمپ چانگان cs35 باید بدانید
ریمپ چانگانSC35 شامل بهبود رفع ایراد و ارتقا در موارد زیر می باشد افزایش  محسوس شتاب در شتاب گیری اولیه و ثانویه با برنامه نویسی سطح بالا افزایش قدرت و گشتاور  کاهش و رفع کامل کپ دریچه گاز برقی که در دورهای پایین بسیار آزار دهنده است کاهش دمای پیشرانه و رفع تلورانس زیاد در شروع به کار فن دور کند و دور تند کاهش تاثیر کولر گیری بر افت توان و قدرت پیشرانه تطابق دادن با بنزین و سوخت مصرفی در ایران برای بالا رفتن عمر مفید کاتالیست بهبود حداکثری در عملکرد لامبدا رفع ایراد سوختن پیاپی سنسور اکسیژن,خارج کردن سنسور اکسیژن دوم از چرخه کاری ,کم کردن حساسیت  سنسور اکسیژن برای رفع مشکل کاتالیست
ادامه مطلب

ریمپ برلیانس H220 هر آنچه در مورد ریمپH220 باید بدانید

ریمپ برلیانس H220 هر آنچه در مورد ریمپH220 باید بدانید
میتوانیم از موتور H220، به عنوان یک نکته مثبت در این خودرو یاد کنیم. البته تصور نکنید که منظور ما از نکته مثبت وجود یک هیولا در زیر کاپوت است! خیر؛ اما با توجه به اینکه این محصول با وجود قیمت ارزانتر و وزن کمتر نسبت به H320 از موتور یکسانی استفاده نموده پس میشود شرایط قدرت به وزن و قدرت به وجه پرداختی این مدل را برتر از برادر بزرگش دانست. این پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر قادر است در دور 5800 حدود 103اسب بخار را آزاد نموده و در 3800 دور بر دقیقه نیز 138 نیوتن متر گشتاور را تولید نماید. مصرف سوخت ترکیبی 6.5 لیتر به ازای صد کیلومتر (مدل دنده ای 6.4 لیتر) نیز برای یک اتومبیل اقتصادی
ادامه مطلب

ریمپ برلیانس کراسC3 هر آنچه درباره ریمپ برلیانس کراس C3 باید بدانید

ریمپ برلیانس کراسC3 هر آنچه درباره ریمپ برلیانس کراس C3 باید بدانید
وزن بالای خودرو نصبت به پیشرانه نصب شده بر روی C3  ,وزن بالای خودرو باعث شتاب گیری ضعیف این خودرو می گردد . در C3 1500 سی سی این مساله کاملا مشهود و به گونه ای می باشد که اگر در سربالایی با شیب ملایم پا را از روی پدال گاز برداشته و دوباره به پدال فشار بیاورید . مدت زمانی که برای دور برداشتن نیاز دارد بسیار بالا می باشد. کپ دریچه گاز کاملا در این خودرو مشهود می باشد حتی در نوع 1600 سی سی نیز بسیار آزار دهنده می باشد ایسیو این خودرو بوش ME7.8.8 می باشد . و ایسیویی بروز با جداولی پر تعداد که با تجزیه و تحلیل درست جداول نتایج مطلوبی از ریمپ ایسیو می توان گرفت. نکته قابل توجه در این خودرو اگر
ادامه مطلب

ریمپ سمندEF7 هر آنچه درباره ریمپ سمندEF7 باید بدانید

ریمپ سمندEF7 هر آنچه درباره ریمپ سمندEF7 باید بدانید
ایرادات سمندEF7 فرقی ندارد خودروی سمندEF7 شما به کدام ایسیو تجهیز شده باشد . شتاب گیری اولیه بسیار ضعیف و آزار دهنده می باشد . کپ اولیه زمانه حرکت از حالت سکون کاملا مشهود می باشد. حرارت پیشرانه بالا می باشد . هنگامی که نیازمند شتاب گیری سریع می باشید .عکس العمل خودرو بسیار کند می باشد . مزیت سمندEF7  شتاب گیری ثانویه این خودرو در حد قابل قبول می باشد . و راننده از این حیث مشکلی نخواهد داشت . ایستایی و چسبندگی این خودرو در حد خوبیست . و لذت سواری آن در بزرگراه ها و جاده های بین شهری آن را از هم خانواده هایش یعنی پارس و 405 متمایز می کند.
ادامه مطلب

ریمپ سمندLX-سورن هر آنچه درباره ریمپ سمندLX و سورن باید بدانید

ریمپ سمندLX-سورن هر آنچه درباره ریمپ سمندLX و سورن باید بدانید
یکی از ایرادهای سمند وزن زیاد این خودرو نصبت به پژو 405 و پارس می باشد . که باعث شتاب اولیه کم می شود . ولی همین وزن زیاد باعث چسبندگی زیاد خودرو وتعادل بیشتر آن در سر پیچها می گردد. مصرف سوخت بالا و کشش پایین در مسافرت های درون شهری آزار دهنده می باشد. اصطحلاک قطعات بدنه نیز یکی از مشکلات این خودرو است. دمای پیشرانه بالاست.
ادامه مطلب

کاهش مصرف سوخت با ریمپ | هر آنچه درباره رابطه ریمپ و مصرف سوخت باید بدانید

کاهش مصرف سوخت با ریمپ | هر آنچه درباره رابطه ریمپ و مصرف سوخت باید بدانید
با ریمپ کردن ایسیوی خودروی شما علاوه بر افزایش شتاب و توان , مصرف سوخت را پایین می آورند . اما واقعیت چیست؟
ادامه مطلب

ریمپ اچ30کراس هرآنچه درباره H30CROSS باید بدانید

ریمپ اچ30کراس هرآنچه درباره H30CROSS باید بدانید
ایرادات شایع در H30CROSS کپ شدید : کپ شدید در لحظه اول حرکت و تاخیر در پاسخ به توان درخواستی از سمت راننده که بواسطه فشار به پدال گاز اعمال می گردد . یکی از آزار دهنده ترین نکات در این خودرو می باشد . کشش کم و مصرف بالا: به دلیل وزن بالای خودرو کشش کم نسبت به سایر خودروها کاملا محسوس است . و همین وزن بالای خودرو نسبت به پیشرانه باعث مصرف سوخت بالای این خودرو می گردد دمای بالای پیشرانه  ایجاد ناک : ناک یا ضربه زنی سوخت یکی از مشکلات صاحبان خودرو در ایران می باشد .دلیل بوجود آمدن ناک  اکتان پایین و بی کیفیتی سوخت مصرفی در ایران است  . که
ادامه مطلب

ریمپ دناپلاس هر آنچه درباره ریمپ دناپلاس باید بدانید

ریمپ دناپلاس هر آنچه درباره ریمپ دناپلاس باید بدانید
ریمپ دناپلاس, رفع ایرادات و بهینه کردن موارد زیر میباشد افزایش کاملا محسوس در شتاب گیری و دورهای بالا , تمامی ایسیو ها با برنامه نویسی سطح بالا تحلیل دقیق جداول و داموسها افزایش توان و گشتاور  رفع کپ دریچه گاز با خطی کردن عملکرد پدال و دریچه گاز پایین آوردن دمای پیشرانه به صورت استاندارد که باعث بالا رفتن مصرف سوخت نگردد . کم کردن تلورانس دمای فن دور کند با دور تند کاهش تاثیر کولر گیری بر توان خودرو خارج کردن سنسور اکسیژن از چرخه کاری خودرو و رفع مشکل روشن شدن چراغ چک بر اثر خرابی کاتالیست افزایش کاتاف به صورت استاندارد برای دستیابی به گشتاور
ادامه مطلب

جست و جو

با ما تماس بگیرید و از مشاورین ما کمک بگیرید.
09143025097
همه روزه از ساعت 9.30 تا 20

تماس با ما

ما را دنبال کنید