ریمپ ام وی ام 530 | اتوتیونینگ رایان مرکز ریمپ ایسیو در تبریز | REMAP ECU MVM530

ریمپ ام وی ام 530 | اتوتیونینگ رایان مرکز ریمپ ایسیو در تبریز | REMAP ECU MVM530
موتور این خودرو با حجم 2 لیتر و قدرت 139 اسب بخار می باشد. این ماشین مقام اول را در میان خودروهای تولید شده در چین در آزمایش معتبر C-NCAP کسب کرده است. ایسیو به کار رفته در این خودرو بوش ME7.9.7 میباشد . صفر تا صد این خودرو در حدود 14 ثانیه و حدکثر سرعت آن به 180 کلیومتر بر ساعت میرسد.  از نقاط ضعف این خودرو می توان به کیفیت پایین قطعات داخل کابین , کپ شدید در شتاب گیری و به دلیل ضرایب دنده هیچ تناسبی بین حجم موتور و کشش خودرو وجود ندارد . و در قیاس با خودروهایی با همین حجم کمی تنبل عمل میکند.
ادامه مطلب

ریمپ ام وی ام 315 | اتوتیونینگ رایان مرکز ریمپ تخصصی ریمپ ایسیو در تبریز | REMAP ECU MVM315

ریمپ ام وی ام 315 | اتوتیونینگ رایان مرکز ریمپ تخصصی ریمپ ایسیو در تبریز | REMAP ECU MVM315
مدیران خودرو تاکنون ام وی ام 315 جدید را در سه تیپ ساده، لاکچری و اکسلنت به بازار عرضه کرده است که تیپ اکسلنت از امکانات بیشتری همچون تزئینات کرومی بدنه و باربند برخوردار است. پیشرانه و گیربکس مورد استفاده در ام وی ام 315 جدید مشابه نمونه‌های استفاده شده در نسل قبلی هستند اما بهبودهای قابل توجهی روی آن‌ها صورت گرفته تا عملکردی نرم و روان داشته باشند. ام وی ام 315 جدید مصرف سوخت پایینی دارد و به واسطه تعویض دنده‌های نرم و روان، کاملا مناسب مصارف درون شهری است. 
ادامه مطلب

ناک زدن در پیشرانه چیست؟ و دلایل ایجاد ناک در خودرو چیست؟ عوارض وجود ناک در موتور چیست؟

ناک زدن در پیشرانه چیست؟ و دلایل ایجاد ناک در خودرو چیست؟ عوارض وجود ناک در موتور چیست؟
به زبان ساده هر چه عدد اکتان یک سوخت بیشتر باشد آن سوخت در مقابل پدیده احتراق مخرب فشار و گرما مقاوم تر است. عدد اکتان بنزین معمولی 87 بنزین ویژه 89 وبنزین سوپر93 است.وقتی میگوییم عدد اکتان بنزینی 90 است یعنی کیفیت سوخت این بنزین با مخلوطی از90درصد سوخت ایزواکتان و10 درصد هپتان برابر است.). این ۲ هیدروکربن بعنوان مبنایی برای مقاومت خودسوزی سوخت در برابر متراکم شدن انتخاب شدند و با دادن عدد ۱۰۰ به اکتان و ۰ به هپتان نسبتی به نام عدد اکتان بدست آمده است. بطور مثال بنزینی با عدد اکتان ۸۷، دارای نسبت ۸۷ اکتان به ۱۳ هپتان می باشد. اما ساخت سوختی که متشکل از این میزان اکتان باشد هزینه
ادامه مطلب

ریمپ ایسیو کوییک | تاثیر ریمپ ایسیو بر عملکرد کوییک

ریمپ ایسیو کوییک | تاثیر ریمپ ایسیو بر عملکرد کوییک
کوییک از پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی ۸ سوپاپ با نام M15 استفاده می‌کند که اساساً نسخه بهبودیافته همان موتور ۱.۳ لیتری پراید است. این پیشرانه قادر به تولید تنها ۸۷ اسب‌ بخار قدرت و ۱۲۸ نیوتن‌متر گشتاور است که وظیفه انتقال قدرت این خودرو نیز برعهده یک گیربکس ۵ سرعته دستی است. گرچه اعداد و ارقام ذکرشده برای این پیشرانه بسیار مأیوس کننده هستند، اما باید گفت که از پس وزن حدود یک تنی خودرو برمی‌آیند. شتاب و کشش خودرو در آغاز حرکت کمی کُند به نظر می‌رسد، اما در کل، نسبت به رقیب مستقیمش، پژو ۲۰۶ تیپ دو، پایاپای بوده و گاه در شتاب ثانویه کمی بهتر عمل می‌کند و مصرف سوخت نیز نسبت
ادامه مطلب

ریمپ برلیانس H330 | تاثیر ریمپ ایسیو بر عملکرد برلیانس H330 | اتوتیونینگ رایان مرکز ریمپ تخصصی ایسیو

ریمپ برلیانس H330 | تاثیر ریمپ ایسیو بر عملکرد برلیانس H330 | اتوتیونینگ رایان مرکز ریمپ تخصصی ایسیو
برلیانس H330 یک خودرو چینی مونتاژی بسیار موفق در بازار کشور است که طراحی جذابی دارد و امکانات بسیار خوبی نیز برای آن تدارک دیده شده است؛ البته هم اکنون به دلیل تحریم‌ها مونتاژ این خودرو متوقف شده است. همان‌طور که گفته شد برلیانس H330 از مزایایی همچون طراحی جذاب و آپشن‌های متنوع برخوردار است و فضای جادار کابین دیگر مزیتی است که می‌توانیم برای آن ذکر کنیم.
ادامه مطلب

ریمپ ساینا | ریمپ و تاثیر آن بر عملکرد ساینا

ریمپ ساینا | ریمپ و تاثیر آن بر عملکرد ساینا
تیم طراحی آلمانی از دانشگاه آخن آلمان موتور پراید را افزایش حجم داده‌اند. با رساندن حجم این موتور به ۱۵۰۰‌ سی‌سی و افزایش ضریب تراکم موتور به عدد ۹٫۷ قدرت این موتور را به ۸۰ اسب‌ بخار رسانده‌اند. بر اساس اعلام شرکت مگاموتور، این پیشرانه ۸ درصد مصرف کمتری نسبت به پراید دارد و این پیشرانه در تیبا ساینا و کوئیک استفاده می گردد . مگاموتور با کمک شرکت آلمانی FEV وابسته به دانشگاه آخن آلمان حجم موتور را افزایش داده و ضریب تراکم موتور را برای افزایش قدرت موتور به عدد ۹٫۷ رسانده است. بد نیست بدانید که عدد قبلی حدود ۸٫۵ بوده است. ایسیوهای مورد استفاده در ساینا
ادامه مطلب

ایموبلایزر چیست؟ | چگونه در خودرو عمل میکند؟ |

ایموبلایزر چیست؟ | چگونه در خودرو عمل میکند؟ |
میکرو چیپ حافظه به عنوان یک فرستنده در داخل کلید قرار داده شده است و با قرار گرفتن در حوزه میدان مغناطیس آنتن ترانسپوندر که حول مغزی سوییچ قرار دارد اطلاعات از میکروچیپ به آنتن انتقال پیدا می کند این ارتباط از طریق جریان القایی است و بدین صورت می باشد که ترانسپوندر از یک سیم پیچ و یک واحد الکترونیکی تشکیل شده و قسمت الکترونیکی جریان متناوبی را با فرکانس بالا به سیم پیچ ارسال می کند که باعث میشود در آن میدان مغناطیسی ایجاد شود و درون چیپ حافظه قطعه ای حساس به میدان مغناطیسی تعبیه شده است که دراثر جریان القا شدهتوسط ترانسپوندر واکنش نشان دادهو با عوض کردن جریان در ترانسپوندر باعث می شود .
ادامه مطلب

ریمپ تیبا | تاثیر ریمپ بر عملکرد تیبا | REMAP ECU TIBA |

ریمپ تیبا | تاثیر ریمپ بر عملکرد تیبا | REMAP ECU TIBA |
ایسیو های مورد استفاده در خودرو تیبا ایسیو زیمنس : ایسیوهای زیمنس نصب شده بر روی خودروهای ایرانی به لحاظ جداول تقریبا یکسان می باشند . و برای رسیدن به بهترین نتیجه در ریمپ زمان کمتری لازم دارد . ایسیو اسست : ایسیو SSAT هم خانواده ایسیو زیمنس محسوب می شود . اما کیفیت پایین تری به لحاظ سخت افزاری دارد . ریمپ این ایسیو مشابه ایسیو زیمنس می باشد . و می توان با ریمپ اصولی برخی از مشکلات این ایسیو را حل نمود. ایسیو LZNF : به لحاظ کیفیت از لحاظ سخت افزار و نرم افزار در سطح بسیار پایینی قرار دارد ,مشکلاتی همچون کپ در دورهای پایین و میانی , پس زدن کمپرس در اگزوز , کم بودن شتاب و توان نصبت به دیگر
ادامه مطلب

ریمپ رانا | تاثیر ریمپ ایسیو بر عملکرد رانا | REMAP RUNAA | TU5

ریمپ رانا | تاثیر ریمپ ایسیو بر عملکرد رانا | REMAP RUNAA | TU5
ریمپ رانا شامل بهبود رفع ایراد و ارتقا در موارد زیر می باشد افزایش  محسوس شتاب در شتاب گیری اولیه و ثانویه با برنامه نویسی سطح بالا افزایش قدرت و گشتاور  کاهش و رفع کامل کپ دریچه گاز برقی که در دورهای پایین بسیار آزار دهنده است  کاهش دمای پیشرانه و رفع تلورانس زیاد در شروع به کار فن دور کند و دور تند کاهش تاثیر کولر گیری بر افت توان و قدرت پیشرانه تطابق دادن با بنزین و سوخت مصرفی در ایران برای بالا رفتن عمر مفید کاتالیست بهبود حداکثری در عملکرد لامبدا رفع ایراد سوختن پیاپی سنسور اکسیژن,خارج کردن سنسور اکسیژن دوم از چرخه کاری ,کم کردن حساسیت  سنسور اکسیژن برای رفع مشکل کاتالیست افزایش
ادامه مطلب

ریمپ پراید @ تاثیر ریمپ بر عملکرد پراید

ریمپ پراید @ تاثیر ریمپ بر عملکرد پراید
با ریمپ خودرو پراید , می توان نقاط ضعف را بهبود بخشید . اصلاح استارت سرد ایسیوهای ساژم و والئو , رفع ناک و روشن شدن چراغ چک در ایسیو ساژم و والئو , بهبود کشش و شتاب کاملا محسوس در دوگانه سوزهای کارگاهی در حالت گاز , رفع مشکل روشن شدن چراغ چک پراید دوگانه سوز گارگاهی در حالت گاز و ثبت خطای سنسور اکسیژن در ایسیو در ایسیوهای LZNF که دو گانه سوز کارگاهی می باشند . اکثرا با زدن کمپرس در اگزوز مواجه می شویم . که گاه باعث خرابی انباره اگزوز می شود . این مشکل برای اولین بار در استان در اتو تیونینگ رایان با برنامه ریزی دقیق و آداپته کردن ایسیو بر طرف می گردد. 
ادامه مطلب

جست و جو

با ما تماس بگیرید و از مشاورین ما کمک بگیرید.
09143025097
همه روزه از ساعت 9.30 تا 20

تماس با ما

ما را دنبال کنید