ریمپ دنا هر آنچه درباره درباره دنا باید بدانید

ریمپ دنا هر آنچه درباره درباره دنا باید بدانید
ریمپ دنا , رفع ایرادات و بهینه کردن موارد زیر میباشد افزایش کاملا محسوس در شتاب گیری و دورهای بالا , تمامی ایسیو ها با برنامه نویسی سطح بالا تحلیل دقیق جداول و داموسها افزایش توان و گشتاور  رفع کپ دریچه گاز با خطی کردن عملکرد پدال و دریچه گاز پایین آوردن دمای پیشرانه به صورت استاندارد که باعث بالا رفتن مصرف سوخت نگردد . کم کردن تلورانس دمای فن دور کند با دور تند کاهش تاثیر کولر گیری بر توان خودرو خارج کردن سنسور اکسیژن از چرخه کاری خودرو و رفع مشکل روشن شدن چراغ چک بر اثر خرابی کاتالیست
ادامه مطلب

ریمپ هایماS7 معمولی و توربو هر آنچه درباره ریمپ هایما باید بدانید

ریمپ هایماS7 معمولی و توربو هر آنچه درباره ریمپ هایما باید بدانید
ریمپ هایما شامل بهبود رفع ایراد و ارتقا در موارد زیر می باشد افزایش  محسوس شتاب در شتاب گیری اولیه و ثانویه با برنامه نویسی سطح بالا افزایش قدرت و گشتاور  کاهش و رفع کامل کپ کاهش دمای پیشرانه و رفع تلورانس زیاد در شروع به کار فن دور کند و دور تند کاهش تاثیر کولر گیری بر افت توان و قدرت پیشرانه تطابق دادن هایما S7 با بنزین و سوخت مصرفی در ایران برای بالا رفتن عمر مفید کاتالیست بهبود حداکثری در عملکرد لامبدا رفع ایراد سوختن پیاپی سنسور اکسیژن,خارج کردن سنسور اکسیژن دوم از چرخه کاری ,کم کردن حساسیت  سنسور اکسیژن برای رفع مشکل کاتالیست افزایش کاتاف در حد استاندارد برای بهره گیری از حداکثر گشتاور
ادامه مطلب

ریمپ پژو207 هر آنچه در مورد ریمپ پژو207 باید بدانید

ریمپ پژو207 هر آنچه در مورد ریمپ پژو207 باید بدانید
207 و انواع ایسیوهای بکار رفته در آن ایسیو ME 7.4.5: خودروی پژو207 در سالهای آغازین ورود به ایران , با ایسیو بوش ME 7.4.5 که در 206 نیز بکار گرفته شده عرضه گشت .این ایسیو نام آشنا برای ریمپ کاران  دارای جداول مناسب برای ریمپ می باشد. بدلیل داشتن کروز  کنترل بایستی از اعمال تغییرات در بعضی از جداول اجتناب کرد . زیرا اگر کسی آشنا به این جداول نباشد . خودرو در سرعتهای 80 تا 120 کیلو متر از حالت کروز خارج و چراغ چک روشن خواهد گشت. تنها تفاوت ریمپ 206 با 207 فرانسه در همین نکته می باشد
ادامه مطلب

پاپ اند بنگ چیست؟

پاپ اند بنگ چیست؟
پاپ اند بنگ چگونه عمل می کند؟ دو روش برای ایجاد حالت پاپ اند بنگ در خودرو قابل اجرا می باشد. روش اول استفاده از گیت: در این روش شما با قرار دادن یک شمع در انتهای مسیر خروجی اگزوز و ایجاد حالت انفجار در اگزوز می توانید شعله آتش را مشاهده نمایید . این عمل به واسطه خاموش کردن لحظه ای خودرو و فرستادن بنزین مشتعل نشده در سیلندر و اشتعال آن به واسطه ایجاد جرقه توسط شمع و کوئیلی که در مسیر خروجی اگزوز قرار گرفته اند حاصل می شود . روش دوم نرم افزاری : در ایسیو  جداولی هستند , که می توان با اعمال تغییرات در جداول جرقه و پاشش و با ارسال بنزین مشتعل نشده درون محفظه سیلندر و ایجاد
ادامه مطلب

لانچ کنترل چیست؟ و چه کارایی در خودرو دارد؟

لانچ کنترل چیست؟ و چه کارایی در خودرو دارد؟
اگرچه سیستم کنترل شروع حرکت می تواند گزینه ی مناسبی برای خودروهای اسپرت محسوب شود، اما این سیستم به طور ویژه در خودروهای دارای توربوشارژر یا سوپرشارژر از عملکرد فوق العاده ای برخوردار است. سیستم کنترل شروع حرکت در خودروها توربوشارژردار، موتور را به محدوده دور موتور تعیین شده رسانده و از طرفی دیگر توربوشارژر را در حالت آماده جهت حرکت قرار می دهد که این امر سبب می شود توان خروجی از موتور در قیاس با خودروهای بدون توربوشارژر بسیار بالاتر رود.  اتو تیونینگ رایان این آپشن فوق الاده را برای ایسیو های زیر برنامه ریزی می کند . ایسیو بوش 7.4.5  ایسیو بوش7.4.9 ایسیو easy u 2.5
ادامه مطلب

ریمپ پژو405 هر آنچه درباره ریمپ 405 باید بدانید

ریمپ پژو405 هر آنچه درباره ریمپ 405 باید بدانید
اتو تیونینگ رایان توانایی ریمپ تخصصی با برنامه نویسی سطح بالای تمام مدلها را دارد. مواردی که می توانید با ریمپ در اتوتیونینگ رایان ارتقا, بهبود , یا رفع اشکال نمایید. افزایش و بهبود شتاب گیری با برنامه نویسی سطح بالا  افزایش قدرت و گشتاور و کشش  کاهش  و رفع کامل کپ و پاسخ سریع نسبت به نیروی درخواستی از سوی راننده به واسطه اعمال فشار بر روی پدال گاز بخصوص در پژو SLX با پیشرانه TU5 با دریچه گاز برقی با خطی کردن جداول مربوط به پدال و دریچه گاز کاهش دمای پیشرانه و رفع تلورانس زیاد بین به کار افتادن فن دور کند و دور تند کاهش افت توان بر اثر کولر گیری تطابق دادن کامل پژو405, بخصوص
ادامه مطلب

هزینه ریمپ چقدر است؟

هزینه ریمپ چقدر است؟
در بحث استفاده از لوازم افتر مارکت برای تیونینگ بایستی تمام قطعات مکانیکی و سیستم انژکتوری به نصب قدرتی که می خواهیم  دریافت کنیم , تعویض و بهینه گردند. پیستون , رینگ موتور , میل لنگ , میل سوپاپ و .... که هزینه ای نجومی دارد. پس بهترین روش ریمپ ایسیو می باشد  در ریمپ ایسیو خودرو از حالت استاندارد خارج نمی گردد هزینه بالایی نداشته و اگر به هر دلیلی بخواهید به سادگی می توانید خودرو را به حالت کارخانه باز گردانید خودرو از حالت استفاده شهری و روزمره خارج نشده و شما در عین برخورداری از شتاب و توان بیشتر به راحتی می توانید برای مصارف درون شهری از وسیله نقلیه خود استفاده کنید. پس ریمپ ایسیو ساده ترین
ادامه مطلب

تعمیر ایسیو ایربگ بعد از تصادف

تعمیر ایسیو ایربگ بعد از تصادف
همانطور که می دانید پس از تصادف بایستی ایسیو ایربگ را تعویض نمایید . و تعویض ایسیو ایربگ که کالیبره مشابه ایسیو ایربگ نصب شده بر روی خودرو را داشته باشد,علاوه بر زمان بر بودن بایستی متحمل هزینه بالایی گردید. اتو تیونینگ رایان با دانش روز دنیا و با استفاده از جدیدترین نرم افزارها آمادگی تعمیر ایسیو ایربگ یا پاک کردن اثر تصادف از  ایسیو ایربگ را داراست . تا ایسیو ایربگ را به حالت نصب شده در کارخانه بازگرداند.
ادامه مطلب

ریمپ پژوپارس هر آنچه درباره ریمپ پژوپارس باید بدانید

ریمپ پژوپارس هر آنچه درباره ریمپ پژوپارس باید بدانید
اتو تیونینگ رایان توانایی ریمپ تخصصی با برنامه نویسی سطح بالای تمام مدلها را دارد. مواردی که می توانید با ریمپ در اتوتیونینگ رایان ارتقا, بهبود , یا رفع اشکال نمایید. افزایش و بهبود شتاب گیری با برنامه نویسی سطح بالا  افزایش قدرت و گشتاور و کشش  کاهش  و رفع کامل کپ و پاسخ سریع نسبت به نیروی درخواستی از سوی راننده به واسطه اعمال فشار بر روی پدال گاز بخصوص در پارس lx با پیشرانه TU5 با دریچه گاز برقی با خطی کردن جداول مربوط به پدال و دریچه گاز کاهش دمای پیشرانه و رفع تلورانس زیاد بین به کار افتادن فن دور کند و دور تند کاهش افت توان بر اثر کولر گیری
ادامه مطلب

ریمپ 206تیپ5 آنچه در مورد ریمپ 206تیپ5 با ایسیوTU5 باید بدانید

ریمپ 206تیپ5 آنچه در مورد ریمپ 206تیپ5 با ایسیوTU5 باید بدانید
ریمپ 206تیپ5 206 چه 206 ایرانیزه باشد چه فرانسوی خوراک ریمپ و تیونینگ است. 206تیپ5 با پیشرانه TU5 JP4 از نوع VTI و 16 سوپاپ از نوع 4 سیلندر با ظرفیت 1587 سی سی می باشد. در ابتدا این خودرو با استاندارد آلایندگی یورو 3 و در مدل های جدیدتر با تغییراتی در نرم افزار و اضافه نمودن سنسور اکسیژن دوم که بعد از کاتالیست نصب می گردد. با استاندارد یورو 4 وارد بازار می گردد.قدرت موتور 110 اسب بخار در 6600 دور می باشد.حداکثر گشتاور 147 نیوتون متر در 4000 دور در دقیقه می باشد. اولین ایسیو نصب شده بر روی تیپ 5 بو ش 7.4.4 MEمی باشد . ایسیو بوش 7.4.5 بعد از این ایسیو عرضه گشت که قابلیتهای بیشتری برای
ادامه مطلب

جست و جو

با ما تماس بگیرید و از مشاورین ما کمک بگیرید.
09143025097
همه روزه از ساعت 9.30 تا 20

تماس با ما

ما را دنبال کنید